Reklamace a vrácení

Vrácení zboží v zákonné 14 denní lhůtě

Jako spotřebitel máte dle § 53 odst. 7 občanského zákoníku právo na odstoupení od smlouvy, tedy právo na vrácení zboží do 14 dnů od data převzetí zboží. K tomuto účelu Vám poslouží náš přehledný formulář ke stažení (formulář pro vrácení zboží ke stažení v PDF – odstoupení od smlouvy). Nárok neztrácíte, ani tehdy, pokud zvolíte možnost osobního odběru na showroomu či výdejnách. Učinit takto můžete osobně či zasláním nevyhovujícího zboží na níže uvedené adrese:

Saunahouse
Milady Horákové 127
160 00 Praha 6 Hradčanská
Tel: +420 222 562 009
E-mail: info@saunahouse.cz

Stav zboží při vrácení

Zboží by mělo být při vrácení uvedeno do původního stavu. Předejdete tak možnému snížení vrácené částky o náklady vynaložené na uvedení zboží do původního stavu. Je možné vrátit i zboží použité, avšak dodavatel má opět právo na úhradu nákladů spojených s uvedením zboží do původního stavu. Tyto náklady mohou teoreticky dosáhnout i plné ceny zboží.

Zboží, které vracíte prosím pečlivě zabalte, aby nedošlo k poškození během přepravy.

Dokumenty potřebné k vrácení zboží

Doporučujeme přiložit účet o zaplacení. Pokud účet již nemáte, kontaktujte naší infolinku a účet Vám zašleme na Váš email.

Nárok na vrácení peněz

Po přijetí a kontrole zboží Vám bude částka za zboží vrácena osobně na naší pobočce, nebo zaslána na Váš bankovní účet co nejdříve, nejpozději do 14 dnů od doručení zboží na naší pobočku. Náklady na vrácení zboží jsou v tomto případě na straně kupujícího.

Postup reklamace v záruční době

S Vaší reklamací v záruční době se na nás můžete obrátit telefonicky, e-mailem, nebo písemně na adrese:

Saunahouse, Milady Horákové 127, 160 00 Praha 6, tel. +420 222 562 009, e-mail: info@saunahouse.cz

Po přijetí bude Vaše reklamace vyřízena v co nejkratším možném termínu, nejpozději však v zákonem stanovené lhůtě 30 dní, popř. dle vzájemné dohody. V případě oprávněné reklamace zajistíme opravu zboží. V případě neodstranitelné závady zajistíme výměnu zboží, nebo její části. Pokud tento postup není možný, posoudíme nárok na poskytnutí slevy z původní ceny zboží, nebo právo kupující odstoupení od kupní smlouvy.



Náklady spojené reklamací

V případě neodstranitelné vady uznané reklamace kupujícímu náleží také částka vynaložená na zaslání vadného zboží prodejci. V případě zamítnutí reklamace, tento nárok zaniká.

V případě nesrovnalostí nebo jakéhokoli dotazu ohledně postupu reklamace, nebo se chcete jen informovat o stavu reklamace, kontaktujte nás na naší infolince +420 222 562 009, případně se můžete informovat na: info@saunahouse.cz.

Rádi Vám poradíme!

Co dělat, když je zboží při převzetí poškozené

Zásilku si řádně prohlédněte a pokud při kontrole jeví zboží známky poškození, zboží nepřebírejte.

Pokud je zboží porušené, přestože balík nejevil žádné známky porušení, je nutné co nejrychleji o této skutečnosti informovat přepravce a naši společnost.

Budeme se snažit udělat maximum pro Vaši spokojenost.